0264-598754 scoalaibob@yahoo.com
  • Facebook
  • Facebook
Şcoala Bob
  • ACASĂ
  • DESPRE NOI
    • Istoric
    • Misiunea și viziunea școlii
    • Oferta şcolii
    • Distincţiile acordate şcolii
    • Regulamentul intern
    • Codul de etică
    • Angajaţii şcolii
  • ACTIVITĂȚI
    • Galerie foto
      • Proiectele elevilor
      • Excursia olimpicilor – Bratislava- Praga 2019
      • Salvezi un pom! Plantezi un pom! 2019
    • Magic bob box
    • Centenar România
    • Revista şcolii
    • “Îmbracă-te în albastru la şcoală!” constientizeaza-autismul
    • Hour of Code
    • Proiecte
      • Proiect Astro
      • Târgul – Mărțișoare și Podoabe
      • Descoperiți-l pe Eminescu
      • Istorie
      • Thanks for…
  • INTERES GENERAL
    • Profesori
    • Părinți
      • Evaluările Naționale 2022 clasele a II-a, a IV-a si a VI-a
      • Evaluare națională
      • Program audienţe
        • Program audienţe direcţiune
        • Program secretariat
        • Program audiențe cadre didactice
      • „Şcoala” părinţilor
      • Înscrieri
      • Înscrieri în clasa pregătitoare 2022-2023
    • Hotărâri CA
    • Documente manageriale
  • ASOCIAȚIA
  • FENOMENUL BULLYING
  • MOBILITATE PERSONAL
Selectează o Pagină

BUGET

BUGET DE STAT 2020
EXECUȚIE BUGET DE STAT 2020
BUGET LOCAL 2020
EXECUȚIE BUGET LOCAL 2020
BUGET DE STAT 2019
EXECUȚIE BUGET DE STAT 2019
BUGET LOCAL 2019
EXECUȚIE BUGET LOCAL 2019
BUGET DE STAT 2018
EXECUȚIE BUGET DE STAT 2018
BUGET LOCAL 2018
EXECUȚIE BUGET LOCAL 2018

 

NOUTATI

  • Lista copiilor admiși an școlar 2022-2023
  • Informații referitoare la înscrierile în învățământul primar
  • Rezultate finale O.J. Engleză 2022

PARTENERI




 

Contact – Clădirea I

Adresă: Str. Episcop Ioan Bob, nr. 10
Cluj-Napoca, Romania
Tel/Fax: 0264-598754
E-mail: scoalaibob@yahoo.com


Clădirea I

Contact – Clădirea II

Adresă: Str. Memorandumului, nr. 22
Cluj-Napoca, Romania
Tel/Fax: 0264-598754
E-mail: scoalaibob@yahoo.com


Clădirea II

Vizitatori de la 19.02.2016

IP Address

Copyright © Scoala "Ioan Bob" |